Radosny „Powrót do szkoły”

Radosny „Powrót do szkoły”

Z radością rozpoczęły nowy rok nauki dzieci ze świetlicy środowiskowej „Miś” we Wrocławiu. Dzięki naszej kampanii charytatywnej „Powrót do szkoły” mogą liczyć na wyprawki szkolne.

W ramach kampanii „Powrót do szkoły” najmłodsi podopieczni „Misia” otrzymali plecaki z wyposażeniem od firmy Rossmann (zaopatrzone m.in. w pudełka na kanapki, bidony, chusteczki, piórniki, wycinanki, bloki, klej, nożyczki), a ponadto dzięki przekazanym przez nas środkom mogą liczyć na nowe stroje na wf i buty szkolne na zmianę. Cieszą się też z nowych zeszytów, farb, plasteliny, piór, kredek, mazaków czy pasteli również ufundowanych w ramach akcji.

Kampania „Powrót do szkoły” ma na celu wspomóc dzieci uczęszczające do świetlic środowiskowych. Z różnych powodów rodzice tych dzieci nie są w stanie zapewnić im kompletnej wyprawki szkolnej.

– Posiadanie wyprawki daje dzieciom radość i poczucie bezpieczeństwa – podkreśla Magdalena Nowicka, kierownik świetlicy „Miś”. – Jeśli mam wyprawkę, nie jestem inny, nie widać mojej biedy, nie muszę ciągle pożyczać i narażać się na ośmieszenie.

– Dzieci były rozradowane i szczęśliwe – mówi o wręczeniu wyprawek Agata Daczkowska, wychowawczyni w „Misiu”. – Młodsze dzieci bez wyjątku już kolejnego dnia wyruszyły do szkoły z nowymi tornistrami, natomiast rodzice do tej pory dziękują za pamięć i pomoc w wyposażeniu ich dzieci na nowy rok szkolny.

Akcję „Powrót do szkoły” wsparło wiele firm, które za darmo lub za symboliczną opłatą pomogły w rozpowszechnieniu informacji o kampanii. Szczególne podziękowania należą się agencji reklamy Brand Garden z Wrocławia, która pro bono przygotowała wszystkie kreacje graficzne kampanii. Poniższe firmy i czasopisma natomiast udostępniły swoje powierzchnie (m.in. na swoich łamach, bilbordach czy citylightach): Cityboard Media, Clear Channel, AMS, Profil, Reklama Tęczowa, Miejski Zakład Komunikacyjny w Opolu, koncern Agora, tygodniki Polityka i Forum, magazyny Dziecko Najlepsza Inwestycja, Apteka Press, Moda na Zdrowie. W Internecie naszą akcję za darmo promowała firma EACTIVE. W radiu bezpłatnie emitowany był spot kampanii zrealizowany pro bono przez muzyka Mateusza Dźwigałę.