„Garaż” – relacja z kampanii „Dawanie jest radością”

„Garaż” – relacja z kampanii „Dawanie jest radością”

Do dzieci ze Świetlicy Środowiskowej „Garaż” w Opolu trafiły prezenty ufundowane przez darczyńców naszej kampanii charytatywnej „Dawanie jest radością”.

To była już druga edycja akcji, której celem było sprawienie radości dzieciom z trudnych środowisk w okresie grudniowym. Do kampanii dołączyły firmy takie jak Max Arpp, która przygotowała całą kreację graficzną akcji oraz Eactive, która promowała kampanię w Internecie. Z kolei firmy Cityboard Media, Clear Channel Poland, Reklama Tęczowa i Profil zapewniły darmową informację o akcji na bilbordach, citylightach i słupach ogłoszeniowych, zaś MZK Opole w autobusach; dziękujemy też gazetom Polityka, Dziecko Najlepsza Inwestycja, Apteka Press oraz Moda na Zdrowie za publikację informacji o akcji; firmie Stolgraf za druk materiałów promocyjnych, a także Instytutowi Francuskiemu w Polsce, Klubowi Honorowych Dawców Krwi przy Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych we Wrocławiu oraz firmie Bauer za dary rzeczowe.

Do dzieci z „Grodziska” w grudniu trafiła m.in. nowa, modna odzież, która bardzo przypadła im do gustu; bluzy, koszule, T-shirty oraz słodycze.